** reizen ** kids ** natuur ** cultuur ** muziek ** theater ** kunst ** gedichten ** humor ** liefde **

15 april 2010

JA IK WIL !!!

Flashback...
Op 2 juni 2009 trouwden Viola en Vincent met elkaar. Hieronder staat een kleine greep uit de geloften die wij die zonovergoten dag uitspraken...
>> Binnenkort tien jaar samen! <<

Viola over Vincent:
Er zijn zo veel redenen waarom ik met jou wil trouwen dat niet weet waar ik moet beginnen. Bij jou kan ik mezelf zijn. Van jou mag ik verdrietig zijn of juist baldadig, stil of uitbundig en zelfs slecht gehumeurd.

De afwezigheid van je richtingsgevoel blijft me verbazen, evenals jouw tomeloze enthousiasme om te spelen met Reza en Milo. Er is niemand die me zo hard kan laten lachen, de ene keer met geniale grappen de andere keer met flauwe woordspelingen. En er is niemand met wie ik liever oud en kwijlend in een bejaardenhuis wil eindigen.

Vincent over Viola:
We hebben afgesproken dat wij samen de bejaardenflat halen. En daar iedereen voor de gek gaan houden door af en toe de kunstgebitten te verwisselen van al die oudjes.
Nou, dat gaat lukken.

Viola is de reden waarom ik Vincent ben. Lief, jij houdt me scherp als ik flauw wordt. Je wijst de weg als zelfs mijn richtingsgevoel het niet meer weet… Vanaf de eerste dagen dat wij elkaar kennen is eigenlijk al duidelijk dat wij bij elkaar willen zijn. Heel graag, en heel vaak. En toch zitten wij elkaar nooit in de weg.
Trouw met mij, want wij horen bij elkaar.

PS - de bruidsfoto's zijn gemaakt door Leo Huijssoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten